Grupa ANG z cyfrowymi narzędziami do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych

Z rynku

Grupa ANG SA, pośrednik kredytowo-ubezpieczeniowy we współpracy z firmą ecom sp. z o.o. przygotował porównywarkę ubezpieczeniową i aplikację mobilną ANG AUTO. Jeszcze w tym roku planowane jest wprowadzenie do narzędzi kolejnych produktów między innymi ubezpieczeń mieszkaniowych.

ANG Auto
Fot. ANG

Grupa ANG SA, pośrednik kredytowo-ubezpieczeniowy we współpracy z firmą ecom sp. z o.o. przygotował porównywarkę ubezpieczeniową i aplikację mobilną ANG AUTO. Jeszcze w tym roku planowane jest wprowadzenie do narzędzi kolejnych produktów między innymi ubezpieczeń mieszkaniowych.

Digitalizacja procesów, standaryzacja oraz wprowadzanie rozwiązań cyfrowych jest istotnym obszarem działań podejmowanych przez firmy z branży finansowej, w tym przez Grupę ANG.

- Nasza firma powstała po to, by tworzyć najlepsze środowisko pracy dla ekspertek i ekspertów finansowych. Rolą centrali jest dostarczanie im najlepszych narzędzi do pracy, aby mogli się zawodowo spełniać, rozwijać i budować jeszcze lepsze relacje z klientami. Relacje, których podstawą jest odpowiedzialna sprzedaż, a co za tym idzie oferowanie produktów przejrzystych, których klient potrzebuje i na które go stać. Dlatego też od lat tworzymy w ANG autorskie aplikacje – mamy własny system zarządzania sprzedażą, porównywarki kredytowe, narzędzia do komunikacji i dzielenia się wiedzą. Sięgamy także po rynkowe narzędzia cyfrowe – od lat korzystamy z rozwiązań chmurowych, by zapewnić ekspertkom i ekspertom komfort pracy i bezpieczny dostęp do informacji niezależnie od pory dnia czy miejsca, z którego pracują – co pomogło efektywnie działać również w czasie pandemii. Tworzymy też rozwiązania korzystając z doświadczenia partnerów zewnętrznych. Powstanie mającej właśnie swoją premierę porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych oraz aplikacji do sprzedaży zdalnej jest naturalnym krokiem na drodze do zapewnienia ekspertom kredytowo-ubezpieczeniowym narzędzi, które umożliwią im dostęp do precyzyjnych ofert oraz możliwość zamknięcia sprzedaży całkowicie „bez papieru” – powiedział Artur Nowak-Gocławski, Prezes Grupy ANG.

Pełna integracja systemów

Porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych i aplikacja ANG AUTO są w pełni zintegrowane z autorskim CRM’em Grupy ANG, który nie tylko wspomaga zarządzanie relacjami na linii firma – klient, ale także firma – akcjonariusze i eksperci.

Nowe narzędzia, czyli porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych i aplikacja ANG AUTO mają wspierać pracę ekspertów i pomagać klientom wybrać najlepszą polisę.

- Dzięki połączeniu z towarzystwami po API (Application Programming Interface) zyskują oni wgląd w aktualne oferty i ceny. Dodatkowo, zarówno porównywarka, jak i aplikacja są zintegrowane z naszym CRM’em, tym samym w jednym miejscu zebrane są informacje o ofertach towarzystw oraz klientach, w tym udzielonych przez nich zgodach. Warto nadmienić, że z aplikacją ANG AUTO wystarczą trzy kliknięcia, żeby ekspert mógł rozpocząć przygotowanie oferty – dane klienta i pojazdu automatycznie wprowadzane są do systemu sprzedażowego Grupy ANG – powiedział Paweł Krawczyński odpowiadający za wdrożenie po stronie ANG.

Czytaj także: Zdalny system tłumaczenia języka migowego dostępny dla klientów Grupy ANG >>>

Porównywarka, jak i aplikacja do sprzedaży powstały we współpracy ze specjalizującą się w rozwiązaniach dla branży ubezpieczeniowej firmą ecom sp. z o.o. Porównywarkę charakteryzują dwa moduły. Pierwszy to moduł agencyjny, drugi – sprzedaży zdalnej. Pierwszy pomaga ekspertowi w doborze oferty, gdy spotkanie z klientem odbywa się twarzą w twarz i może on zdecydować o wyborze polisy tu i teraz. Moduł sprzedaży zdalnej jest odpowiedzią na potrzeby klienta, który chce mieć czas na podjęcie decyzji o zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Wystarczy, że ma dostęp do internetu, bo otrzymuje ofertę konkretnego towarzystwa, z którym współpracuje Grupa ANG na wskazany przez siebie adres e-mail. Następnie klient samodzielnie dokonuje zakupu np. poprzez szybkie płatności (PayU) lub przelew bankowy. W aplikacji ANG AUTO skanując kod AZTEC zaciągają się klienta, jak również dane pojazdu. Aplikacja obsługiwana jest przez smartfony z systemem Android oraz iOS.

Porównywarka i aplikacje do sprzedaży mają służyć nie tylko interesom naszych ekspertek i ekspertów, ale przede wszystkim pomóc obecnym i potencjalnym klientom w jeszcze łatwiejszym, mocno dopasowanym do ich potrzeb procesie zakupu produktów finansowych, w tym przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych. W przyszłości także innych polis, zawsze z dbałością o interes klientów – powiedziała Karolina Trzeciakiewicz koordynująca rozwój ubezpieczeń majątkowych w Grupie ANG.

Przekształcenie w spółkę pracowniczą

Niedawno Grupa ANG zakończyła proces przekształcenia w spółkę pracowniczą. W październiku 2020, w wyniku przekształcenia ANG Spółdzielni w Krajowym Rejestrze Sądowym, została zarejestrowana Grupa ANG Spółka Akcyjna. Obecnie większościowy pakiet akcji, czyli ponad 59 proc. jest w posiadaniu współpracowników i pracowników centrali. Docelowo w rękach założycieli pozostanie pakiet mniejszościowy, nieco ponad 30 proc.

Grupa ANG SA (dawniej ANG Spółdzielnia) to firma pośrednictwa finansowego, którą tworzy ponad 350 akcjonariuszek i akcjonariuszy oraz ponad 900 ekspertek i ekspertów kredytowych i ubezpieczeniowych z całej Polski. Jako jedyna z branży finansowej posiada prestiżowy certyfikat B Corp, który jest potwierdzeniem spełnienia rygorystycznych norm społecznych i środowiskowych. Firma nie akceptuje missellingu, czyli sprzedaży klientom usług lub produktów, których nie potrzebują, nie rozumieją, na który ich nie stać lub za niegodziwą cenę. Od lat też angażuje się w pracę nad budowaniem zaufania społecznego do branży finansowej, edukację i przedsiębiorczość. W sposobie zarządzania i traktowania swoich interesariuszy należy do czołówki firm działających w Polsce, co potwierdzają nagrody: Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2021 oraz Najlepsze Miejsce Pracy dla Milenialsów Polska 2021.

Źródło: Grupa ANG
Udostępnij artykuł: