Grupa Asseco uruchomiła system bankowy w Wietnamie

Z rynku

Logo Asseco Poland
By Inkscape, GPL, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=14607361

Grupa Asseco wdrożyła nowoczesny system do obsługi bankowości internetowej i mobilnej – Asseco Customer Banking Platform w Orient Commercial Bank w Wietnamie.

System #AssecoCBP to nowoczesne rozwiązanie do obsługi bankowości internetowej i mobilnej, oparte na koncepcji miniaplikacji #Asseco @asseco_pl

Wdrożenie w Orient Commercial Banku prowadziło Asseco Central Europe wraz z udziałem doświadczonych ekspertów z Polski, Słowacji, Czech i Wietnamu. Projekt został zrealizowany
w bardzo krótkim czasie. Okres od pierwszej analizy do produkcyjnego uruchomienia systemu trwał zaledwie 9 miesięcy. Realizacja projektu stanowi początek długoterminowej współpracy pomiędzy Asseco i Orient Commercial Bank.

Rozwiązanie oparte na koncepcji miniaplikacji

System Asseco Customer Banking Platform (Asseco CBP), to nowoczesne rozwiązanie do obsługi bankowości internetowej i mobilnej, oparte na koncepcji miniaplikacji. System umożliwia klientom m.in. swobodne kształtowanie swojej bankowości oraz korzystanie z bogatej oferty produktów i usług udostępnianych na platformie zdalnego dostępu. Rozwiązania bankowe, takie jak Asseco CBP zapewniają klientom dostęp do usług bankowych przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem dowolnego urządzenia podłączonego do internetu.

– Modernizacja banku i usług online była głównym celem wdrożenia Asseco Customer Banking Platform w wietnamskim Orient Commercial Banku. Rozwiązanie to tworzy nowoczesne oraz przyjazne w obsłudze środowisko dla klientów tej instytucji – powiedział Jozef Klein, CEO Asseco Central Europe.

Dynamiczne zmiany w obszarze cyfrowych usług bankowych

Dynamika zmian w obszarze cyfrowych usług bankowych szybko rośnie. Asseco CBP pozwala bankom na elastyczne kreowanie swojej oferty oraz na szybką reakcję na potrzeby klientów, zarówno
w zakresie rozwiązań bankowości internetowej, jak i mobilnej. Wdrożenie w Wietnamie to kolejny eksportowy projekt Grupy Asseco, realizowany dla dużego banku.

Cały proces cyfrowej transformacji jest trudnym zadaniem, w którym ogromna ilość danych przetwarzana jest w łatwą do zrozumienia przez klientów formę przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich standardów bezpieczeństwa. Dokładnie takie wymagania spełnia rozwiązanie oparte
o Asseco Customer Banking Platform, wdrożone w wietnamskim banku.

Źródło: Informacja prasowa Asseco

 

Udostępnij artykuł: