Grupa BRE rozpoczyna współpracę z domem mediowym Mindshare

Bankowość

Od Nowego Roku za zakup i planowanie mediów w imieniu Grupy BRE odpowiadać będzie Mindshare Polska.

– Poszukiwaliśmy partnera, któremu powierzymy obsługę medialną naszych marek mBanku, MultiBanku i BRE, mając na uwadze jeden z kluczowych projektów w przyszłym roku, polegający na rebrandingu w Grupie BRE. Uznaliśmy, że Mindshare najlepiej spełni nasze wymagania, wspierając nas w osiągnięciu założonych celów komunikacyjnych i biznesowych tego przedsięwzięcia – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej BRE Banku.

– Kompleksowe podejście do działań reklamowych, zaproponowana strategia oraz optymalizacja kosztów spotkały się z pełną aprobatą ze strony spółki. Powierzenie nam obsługi budżetu reklamowego w momencie rebrandingu planowanego przez Grupę BRE Banku jest dla nas potwierdzeniem wysokich kompetencji Mindshare i szansą na wykorzystanie pełnej platformy narzędziowej, którą współtworzymy w ramach struktury negocjacyjnej GroupM – mówi Adrian Kawecki, CEO, dom mediowy Mindshare Polska

Zgodnie ze strategią Grupy BRE, do końca 2013 r. dotychczasowe marki BRE i MultiBank zostaną zastąpione nazwą mBank, zarezerwowaną dotąd dla banku internetowego..

Mindshare będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup wszystkich rodzajów mediów (w tym telewizji, prasy, radia, internetu i nośników zewnętrznych) w imieniu BRE Banku i jego spółek zależnych. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Dom mediowy dla Grupy BRE został wyłoniony w drodze przetargu. Wzięły w nim udział cztery firmy, których oferty były analizowane we współpracy z Instytutem Audytu Mediowego.

Udostępnij artykuł: