Grupa BRE z nową agencją reklamową i interaktywną

Bankowość

BRE Bank zakończył przetargi na obsługę reklamową i interaktywną. Wiodącą agencją reklamową została Grey, a agencją wspierającą będzie Brand New Heaven. Z kolei do obsługi interaktywnej wybrana została agencja Heureka. Wybrane firmy będą uczestniczyły m.in. w realizacji rebrandingu Grupy BRE Banku.

BRE Bank zakończył przetargi na obsługę reklamową i interaktywną. Wiodącą agencją reklamową została Grey, a agencją wspierającą będzie Brand New Heaven. Z kolei do obsługi interaktywnej wybrana została agencja Heureka. Wybrane firmy będą uczestniczyły m.in. w realizacji rebrandingu Grupy BRE Banku.

- BRE Bank w tym roku czeka zmiana nazwy i chcieliśmy, aby w tym procesie wspierały nas jak najlepsze agencje - mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku. - Jesteśmy przekonani, że wybrane agencje reklamowe wniosą do komunikacji marketingowej banku nowe spojrzenie i nową jakość. Z kolei agencja interaktywna pomoże nam umocnić wizerunek pierwszego i najlepszego banku dla internautów - dodaje.

- Będziemy odpowiedzialni za tworzenie komunikacji na rzecz Grupy BRE Banku. To dla nas kolejny duży sukces w ostatnim czasie, pokazujący, że podejście oparte na konwergencji mediów znajduje zrozumienie po stronie klientów - podkreśla Rafał Baran, prezes Grey Group. - Wierzę, że nasze doświadczenie w obsłudze instytucji finansowych i innowacyjne spojrzenie na komunikację marketingową pozwolą bankowi na osiągniecie wszelkich celów, zarówno w wymiarze wizerunkowym, jak i sprzedażowym - dodaje.

- Już w chwili otrzymania briefu wiedzieliśmy, że z punktu widzenia naszych ambicji i pasji zawodowych wygranie tego przetargu jest naszym celem strategicznym. Możliwość dalszego udziału w tak dużym i innowacyjnym projekcie dla rynku finansowego w Polsce napawa nas dumą - mówi Tomasz Wesoły, prezes Brand New Heaven.

- BRE Bank jak mało kto rozumie potrzeby polskich internautów. Wybór naszej firmy w przetargu na stałą interaktywną obsługę BRE Banku traktujemy jako bardzo prestiżowe wyróżnienie - podkreśla Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny grupy Heureka. -  Budowanie strategii internetowej i realizowanie kampanii dla marek BRE Banku będzie dla nas ciekawym wyzwaniem - dodaje.

Umowy ze wszystkimi agencjami zostaną podpisane na czas nieokreślony.

Krzysztof Olszewski
Rzecznik prasowy Grupy BRE Banku

Piotr Rutkowski
Zastępca rzecznika prasowego
Grupy BRE Banku

Udostępnij artykuł: