Gwiazda Jakości Obsługi dla Ergo Hestii

Finanse i gospodarka

Ergo Hestia otrzymała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2014. Jest on przyznawany od 7 lat firmom, które klienci uznają za najbardziej przyjazne. W ramach tegorocznej edycji konsumenci przez cały rok oceniali przeszło 42 tys. firm z 200 branż.

Opinie wyrażane były na portalu jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premia360. Łącznie ponad 3 miliony zarejestrowanych w programie klientów wyróżniło 100 firm, dla których jakość obsługi jest priorytetem.

Otrzymane wyróżnienie potwierdza słuszność obranej przez nas drogi – walki o klienta przede wszystkim jakością” – mówi Monika Rudnicka, dyrektor Biura Marketingu Ergo Hestii. “Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla naszej firmy to najlepszy dowód na to, że klienci rzeczywiście nas cenią, darzą zaufaniem i chcą do nas wracać” – dodaje.

Z badań przeprowadzonych przez Polski Program Jakość Obsługi wynika, że firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi są postrzegane jako wiarygodne i przyjazne, otwarte na dialog i potrzeby konsumentów. Wyróżnienie jednoznacznie kojarzy się z pozytywnymi cechami i emocjami, a te przekładają się na wzrost wartości marki.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

 

Udostępnij artykuł: