Horyzonty Bankowości 2013: Motywują nas dobre wyniki naszych klientów

BANK 2013/03

Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający efigence

Jak będą wyglądały najbliższe miesiące i lata w obszarze rozwiązań interaktywnych?

– Nadchodzi czas wielu głębokich zmian, których efekty dotkną całą branżę bankowości detalicznej. Tymczasem w bankowości panuje deficyt przemyślanych pod kątem użyteczności serwisów, których zadaniem jest sprawne prowadzenie klienta przez świat niełatwych produktów. Podobnie w obszarze designu, który poprzez wrażenia estetyczne ma czynić komunikację bardziej zrozumiałą i przyjemną. Dobrym przykładem są popularne obecnie infografiki, które w czytelny i kreatywny sposób prezentują skomplikowane zestawienia liczb i trendów. Taka komunikacja jest o niebo lepsza od skomplikowanych tabel i wykresów, strawnych wyłącznie dla specjalistów

Dla całej branży bankowej wyzwaniem staną się ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: