Horyzonty Bankowości 2014: Internet podbija rynek reklamy

BANK 2014/03

Rozmowa z Jackiem Paciorkiem, prezesem zarządu Grupy eBroker

Grupa eBroker specjalizuje się w obsłudze rynku finansowego w internecie. To dość trudne medium, narażone na nieustanne ataki i próby oszustwa. Czy zauważa Pan rosnącą w ostatnich latach ilość tego typu incydentów?

Znamy ten problem od lat, bo sami borykaliśmy się z nim w trakcie realizacji naszych kampanii. Gdy się pozyskuje 20 tys. leadów miesięcznie, można trafić na serwisy lub osoby, które próbują to wykorzystać, stosując nadużycia. W ostatnim czasie zauważyliśmy nasilający się proceder oszustw i nadużyć w internecie, szczególnie jeśli chodzi o branżę finansową. Nieuczciwi internauci próbują wykorzystać dynamiczny rozwój programów partnerskich i programów afiliacyjnych, a szczególnie ograniczenia związane z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa bankowego, uniemożliwiające szczegółową weryfikację ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: