Horyzonty Bankowości 2014: Jaki będzie bank przyszłości?

BANK 2014/03

Bankowi menedżerowie stoją przed niemal identycznym wyzwaniem, jak ich koledzy w innych branżach, a nawet w administracji publicznej. Chodzi o to, jak dotrzeć do klienta oraz utrzymać z nim więź po akceptowalnym dla organizacji koszcie - na dodatek w takiej formie, w jakiej on aktualnie komunikuje się z otoczeniem. Oprócz tego, jest jeszcze jeden problem do rozwiązania. Jak przekonać klienta, że to akurat z nami powinien rozmawiać?

Małgorzata Wierzejska

Nawet gdy wydaje się nam, że znamy już wszystkie odpowiedzi, to nie uchroni nas to…

…od chronicznego bólu głowy

Bo sposób, w jaki komunikują się konsumenci, zmienia się co kilka lat. Zmieniają się ich zachowania, a poza tym także i budżet, jaki organizacje mogą przeznaczyć na budowanie z nimi więzi.t

Tu, niestety, trzeba poczynić pewne zastrzeżenia. Od dawna instytucje finansowe w Japonii, a w ostatnich latach w Stanach Zjednoczonych i w Unii Europejskiej funkcjonują w świecie niskich, a wręcz historycznie niskich, stóp procentowych. Taka sytuacja ma daleko idące implikacje, ponieważ satysfakcjonujący poziom przychodów mogą osiągnąć tylko te banki, które ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: