Horyzonty Bankowości 2014: Konwergencja nadchodzi powoli

BANK 2014/03

Organizacja, która funkcjonuje w strukturze odrębnych, zamkniętych silosów nie jest w stanie zaoferować klientowi w pełni konwergentnych usług.

Adam Żółw

Fundamentem konwergencji usług bankowych jest taka reorganizacja działalności firmy, aby mogła zapewnić maksymalną wartość dla klienta. Nie oznacza to jedynie zapewnienia łatwej komunikacji z contact center z a p omocą w szystkich k anałów kontaktu lub dopasowywania nowych ofert do profilu danej osoby zapisanego w systemie CRM.

– Firma skoncentrowana na satysfakcji klienta projektuje i modyfikuje procesy biznesowe według jego opinii, oczekiwań i preferencji. Oczywiście wymaga to odpowiedniej współpracy i integracji, przekraczającej granice departamentów, zespołów, systemów IT i kanałów komunikacji. Organizacja, która funkcjonuje w strukturze odrębnych, zamkniętych silosów nie jest w stanie zaoferować klientowi w pełni konwergentnych usług – zauważa Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Ś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: