Horyzonty Bankowości 2014: Wyzwania dla marketingu w czasie rzeczywistym

BANK 2014/03

Technologia i informacja w coraz większym stopniu przenikają do naszego życia, stając się nieodzownym jego elementem. Obecnie, to nie zakres dostępnej informacji jest problemem, ale raczej czas, jaki jest potrzebny na jej odszukanie i wykorzystanie.

Radosław Grabiec

Żyjemy szybciej, biegniemy uzbrojeni w urządzenia przenośne, mające za główny cel dostarczenie nam odpowiedniej informacji w jak najkrótszym czasie. Informacji, która jest najlepiej dopasowana do naszych oczekiwań. Cały szum informacyjny w postaci banerów, reklam, wyskakujących okienek ignorujemy, jako element zbędny, przeszkadzający w realizacji naszych ważnych potrzeb. Z perspektywy konsumenta, stojącego na ulicy i wpatrzonego w smartfon, problem wydaje się oczywisty: mam swoje potrzeby, ignoruję to, co jest w danym momencie nieinteresujące lub w ogóle nie przystające do mojej sytuacji. Natomiast z perspektywy organizacji, która próbuje przyciągnąć uwagę klienta, sprawa jest daleko bardziej skomplikowana. Były wiceprezes jednej z największych agencji reklamowych na świecie (JWT), Craig Davis ujął ten problem w jednym zdaniu: We need to stop interrupting what ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: