Informatyka w banku spółdzielczym: SoftNet – branża IT

NBS 2010/02

Nie chciałbym wdawać się z innymi firmami w polemikę na niskim poziomie merytorycznym, ale ponieważ Andrzej Nowakowski (Noworoczny Bigos Informatyczny - NBS nr 1/2010 - red.) poczuł się osobiście wywołany do tablicy moim wywiadem, to jestem zmuszony mu odpowiedzieć.

Nie chciałbym wdawać się z innymi firmami w polemikę na niskim poziomie merytorycznym, ale ponieważ Andrzej Nowakowski (Noworoczny Bigos Informatyczny - NBS nr 1/2010 - red.) poczuł się osobiście wywołany do tablicy moim wywiadem, to jestem zmuszony mu odpowiedzieć.

Niestety, nie umiem gotować i nie wiem, czy podany w jego artykule przepis na bigos jest godny polecenia. Istnieje takie powiedzenie: „ale narobiłeś bigosu” i w tym kontekście można zapytać: kto to zaczął i czemu ma to służyć? Dla mnie odpowiedź jest prosta.

Od kilku lat, a zwłaszcza po 2006 r., kiedy SoftNet związał się kapitałowo z grupą banków spółdzielczych i stało się oczywiste, że jakiekolwiek plany przejęcia firmy nie mają sensu, uruchomiono kampanię marketingową, która miała wykazać wyższość firmy ASSECO nad SoftNet. Przesłanie tej kampanii jest bardzo klarowne: jesteśmy dużą firmą z dużym potencjałem, która zapewnia bankom spółdzielczym dostawę i serwis systemów informatycznych na wysokim poziomie i w dodatku za dużo niższą cenę. Koncepcja bardzo dobra tylko czy na pewno prawdziwa?

Nie miałem okazji być na konferencji w Kazimierzu Dolnym, ale zapoznałem się z prezentacją Andrzeja Nowakowskiego, gdyż była dostępna na stronie www.bs.net.pl. Prawie identyczne materiały był...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: