ING jako pierwszy bank w Polsce uruchomił BLIK dla klientów korporacyjnych

Bezgotówkowo / Z rynku

Klienci korporacyjni ING Banku Śląskiego mogą już płacić przy pomocy kodów BLIK.

ING Bank Śląski
Fot. stock.adobe.com/piter2121

Klienci korporacyjni ING Banku Śląskiego mogą już płacić przy pomocy kodów BLIK.

BLIK dla biznesu to nowa funkcjonalność ING Business dla klientów korporacyjnych, która umożliwia płacenie przy pomocy kodów BLIK.

- Usługę płatności BLIK dla biznesu uruchomiliśmy w odpowiedzi na głosy klientów, którzy na co dzień posługują się BLIKIEM w życiu prywatnym. Brakowało na rynku takiego rozwiązania dla firm, czego potwierdzeniem jest fakt, że w ciągu tygodnia od uruchomienia usługi mamy ponad 1500 aktywacji BLIKA dla biznesu, a wartość transakcji przekroczyła 1 mln zł. Cieszę się, że jako pierwsi mogliśmy udostępnić je naszym klientom. Jest ono bardzo wygodne dla firmy także dlatego, że może korzystać z BLIKA jako alternatywy do kart służbowych – podkreśla Izabela Całusińska, dyrektorka Obszaru Cash Management.

Jak działają płatności BLIK?

Płatności kodami BLIK dla biznesu działają tak samo jak dla klientów indywidualnych. Kod BLIK generuje się w aplikacji mobilnej ING Business, a transakcję potwierdza PINem. Przed aktywacją usługi należy zaktualizować aplikację mobilną ING Business.

Przy użyciu kodu BLIK można płacić w Internecie, na terminalach, wypłacać gotówkę w oznaczonych bankomatach w kraju, a także wpłacać we wpłatomatach ING i sieci Planet Cash.

- Dostrzegamy, że klienci chętnie przenoszą dobre doświadczenia z bankowości indywidualnej na grunt biznesowy, szukają podobnego poziomu wygody. Coraz więcej naszych cyfrowych rozwiązań dla firm spełnia te oczekiwania. Wydłużyliśmy godziny przyjmowania przelewów Elixir i Sepa, a wiele transakcji realizujemy w trybie 24/7. Nasi klienci biznesowi mogą wymieniać waluty i zasilać karty przedpłacone przez całą dobę, również w niedzielę i święta. Wszystkie przelewy krajowe księgujemy w czasie rzeczywistym. BLIK dla biznesu to kolejne wygodne rozwiązanie, które udostępniamy w aplikacji ING Business - mówi Ewa Łuniewska, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

Udostępnij artykuł: