ING nadal partnerem kampanii „Rak. To się leczy!”

Finanse i gospodarka

ING Życie po raz kolejny zostało partnerem strategicznym kampanii społecznej "Rak. To się leczy!". Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie profilaktyki nowotworowej. W tym roku działania będą szczególnie koncentrowały się wokół profilaktyki pierwotnej.

ING Życie po raz kolejny zostało partnerem strategicznym kampanii społecznej "Rak. To się leczy!". Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie profilaktyki nowotworowej. W tym roku działania będą szczególnie koncentrowały się wokół profilaktyki pierwotnej.

Od roku ING Życie aktywnie uczestniczy we wszystkich działaniach prowadzonych w ramach kampanii "Rak. To się leczy!". Wspólnie przeprowadzono m.in. bezpłatne porady medyczne na temat profilaktyki nowotworowej w galeriach handlowych oraz badania mammograficzne, stworzono aplikację PiersiBadacze, uczącą, jak wykonywać samobadanie piersi, czy zorganizowano bieg charytatywny "Przegonić Raka". W 2014 roku ING Życie i twórcy kampanii "Rak. To się leczy!" będą kontynuować współpracę i w niestandardowy sposób zachęcać społeczeństwo do dbania o swoje życie i zdrowie.

"Z organizatorami kampanii "Rak. To się leczy!" połączył nas wspólny cel - przekonanie Polaków do stosowania profilaktyki nowotworowej na co dzień" - mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w ING Życie. "Widząc pozytywne efekty naszej współpracy, chcemy dalej współdziałać i poprzez pozytywną oraz niestandardową komunikację uświadamiać, że ryzyko zachorowania na nowotwór można zminimalizować" - wskazuje.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: