ING Życie partnerem akcji „Rak. To się leczy!”

Finanse i gospodarka

4 lutego obchodzony był światowy Dzień Walki z Rakiem. Jest to jednocześnie dzień startu kampanii budującej świadomość społeczną "Rak. To się leczy!". Do kampanii zainicjowanej przez Fundację Rosa zaproszone zostały wszystkie organizacje działające na rzecz chorych na nowotwór, w tym największa - Polska Koalicja Organizacji Pacjentów Onkologicznych. Partnerem strategicznym projektu zostało ING Życie.

4 lutego obchodzony był światowy Dzień Walki z Rakiem. Jest to jednocześnie dzień startu kampanii budującej świadomość społeczną "Rak. To się leczy!". Do kampanii zainicjowanej przez Fundację Rosa zaproszone zostały wszystkie organizacje działające na rzecz chorych na nowotwór, w tym największa - Polska Koalicja Organizacji Pacjentów Onkologicznych. Partnerem strategicznym projektu zostało ING Życie.

"Mamy identyczne cele z organizatorami projektu, tak samo definiujemy problem i w tym samym upatrujemy szansy na jego opanowanie. Skala zagadnienia, jego istota pojawiła się przed nami z całą siłą w trakcie pracy nad ubezpieczeniem na wypadek raka Ona i On" - mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej ING Życie. "Dlatego wsparcie fundacji w działaniach mających na celu odczarowanie choroby nowotworowej i skierowanie siły przekazu na profilaktykę jest, w pewnym sensie, naszym obowiązkiem" - dodaje Marta Pokutycka-Mądrala.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: