Inwestycje: Nowojorski styl w Warszawie?

KF 2013.10-12 (październik - grudzień 2013)

Dlaczego wnętrza w amerykańskich filmach wyglądają znakomicie, mimo upływu lat, a mieszkania z polskich seriali z lat 90. straszą? Tajemnica tkwi w ponadczasowym, klasycznym stylu nowojorskim.

Dlaczego wnętrza w amerykańskich filmach wyglądają znakomicie, mimo upływu lat, a mieszkania z polskich seriali z lat 90. straszą? Tajemnica tkwi w ponadczasowym, klasycznym stylu nowojorskim.

Dzięki butikowi Mint Grey, już od roku nie tylko mieszkańcy Manhattanu mogą cieszyć się szlachetnymi, niepospolitymi aranżacjami i wysmakowanymi artykułami do dekoracji wnętrz, które w autorskich kolekcjach proponuje Magdalena Zajączkowska, właścicielka sklepu.

Zachęcona niezwykłą popularnością wątku odwiedzanego przez ponad 2 mln użytkowników rocznie, który prowadzi od 2011 r. na jednym z forów wnętrzarskich, Magdalena Zajączkowska postanowiła otworzyć swój autorski butik. Od roku, w Warszawie, przy ulicy Kopernika, która staje się zagłębiem wnętrzarskiego designu, prowadzi salon Mint Grey, oferując w przystępnych cenach gustowne meble i dodatki oraz pomysły na wyrafinowane aranżacje, przeniesione niemal dosłownie z nowojorskiego Manhattanu.

– Ulegając chwilowym trendom w dekoracji wnętrz, podobnie jak w modzie, skazujemy się na konieczność ciągłych zmian. O ile garderobę można stosunkowo łatwo wymienić, o tyle zmiana wystroju mieszkania czy domu to nie dość, że uciążliwe, ale też kosztowne przedsięwzięcie. Dlatego tak ważny jest wybór mebli i przedmiotów, które będą towarzyszyć nam przez długie lata. Otwierając Mint Grey, chciałam zainteresować Polaków stylem nowojorskich wnętrz, które odznaczają się nieprzemijającą urodą, klasą, są nie tylko piękne, praktyczne, bezpretensjonalne i ponadczasowe. Tak samo jak mała czarna czy klasyczny trencz. Zależało mi, aby Mint Grey był miejscem, gdzie nie tylko można dostać efektowne, pojedyncze elementy wyposażenia, ale zobaczyć całe aranżacje, poszukać inspiracji i spytać ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: