IT@Bank 2013: Optymalizacja kampanii według SAS Institute Zbuduj business case dla programów marketingowych

BANK 2013/11

Problem optymalizacji marketingu w przeciętnej dużej organizacji opiera się na typowym scenariuszu. Zespół marketingu pracuje pod presją dostarczania zyskownych (w sensie rosnącego ROI) kampanii przy jednoczesnych ograniczeniach budżetu i dostępnych zasobów.

Dodatkowo warunki rynkowe nie są sprzyjające. W czasie kryzysu i niepewności ekonomicznej klienci są wyjątkowo ostrożni w wydawaniu pieniędzy i mniej podatni na przekaz marketingowy, którym – ze względu na dostępność wielu metod i kanałów – są zasypywani przez organizacje. Wyzwania związane z osiągnięciem efektywności w komunikacji marketingowej ciągle rosną i nabierają coraz większego znaczenia, między innymi jako efekt kilku obserwowanych ostatnio trendów:

Bardziej wymagający klienci. Oczekują możliwości elastycznego kontaktu z organizacją we wszystkich dostępnych kanałach i mediach, w dowolnym momencie i czasie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Bardziej niż kiedykolwiek oczekują komunikacji spersonalizowanej i adekwatnej do ich bieżących potrzeb. Jednocześnie wymagają, aby kontekst tej interakcji był spójny bez ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: