IT@Bank 2013: Polak potrafi

BANK 2013/11

Bankowcy chętnie sięgają po rodzime usługi i produkty. Ale tylko wtedy, gdy nie odbiegają one od rynkowego standardu.

ADAM ŻÓŁW

Sieć sklepów Społem prowadzi ogólnopolską kampanię edukacyjną „590 powodów, dla których warto kupować polskie produkty”. W blisko 1000 placówkach w całej Polsce przez miesiąc prowadzona będzie akcja informacyjna, mająca na celu uświadomienie konsumentom korzyści wynikających z kupowania rodzimych produktów oraz ich rozpoznawania na sklepowej półce. Dlaczego? Według badań, przeprowadzonych w 2012 r. przez Stowarzyszenie PEMI, organizatora akcji, tylko niecałe 50 proc. konsumentów szuka na opakowaniu informacji, czy dany produkt pochodzi z Polski.

Pozostała część robi to bardzo rzadko albo w ogóle. Tymczasem, gdy wydajemy złotówkę na polski produkt, do rodzimej gospodarki w formie pensji, emerytur, funduszy wraca nawet 60 groszy. – To zastanawiające, gdyż świadczy to o tym, ż...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: