IT@BANK 2014: IT w polskich bankach

BANK 2014/11

Banki w ostatnim czasie przeszły olbrzymią transformację. Od stacjonarnych placówek, nastawionych na konsumenta, który wejdzie z ulicy, do przedsiębiorstw aktywnie pozyskujących klientów, np. przez zagospodarowanie nisz w określonych sektorach.

Maciej Kacprzak
Relationship Manager Lenovo

Bank, tworząc ofertę, musi ją odpowiednio dopasować do swojej obecności na rynku – konieczne jest wzięcie pod uwagę np. ilości placówek czy dostępności dla danej grupy klientów. Wszystkie aspekty, które towarzyszą procesowi przygotowywania nowego produktu, tworzą specyficzne środowisko oferty. Banki muszą mieć wkalkulowany w nią nie tylko zysk, który ma przyjść w dłuższym okresie, ale również oszczędności, których nieustannie szukają.

Oszczędności przejawiają się przede wszystkim w planowaniu funkcjonowania placówek. Każdy oddział jest tworzony z myślą o określonej liczbie klientów, którzy mogą zostać obsłużeni. Stworzenie miejsca dedykowanego do kontaktu z nimi wiąże się z kosztami powierzchni, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: