IT@BANK 2014: Kanał sprzedaży produktów i usług bankowych

BANK 2014/11

Centra obsługi coraz częściej przejmują aktywną rolę w sprzedaży, generując dodatkowe dochody i stając się dla banku wartościowym źródłem zysków. W przyszłości sprzedaż będzie stanowiła istotny cel biznesowy contact center.

Janusz Grobicki

Jeszcze kilka lat temu w większości banków dział obsługi klienta był traktowany przez menedżerów jako zło konieczne – kosztowną, lecz niestety niezbędną metodę utrzymywania dobrego wizerunku firmy. Jednak ten sposób myślenia powoli odchodzi w przeszłość.

Niezbędne technologie

Centra obsługi klienta, posiadające pełną bazę kontrahentów przedsiębiorstwa i na bieżąco monitorujące ich potrzeby, mogą znacząco zwiększyć sprzedaż poprzez kampanie promocyjne lub informacyjne skierowane do aktualnych odbiorców produktów. Niezbędnym narzędziem są aplikacje umożliwiające automatyzację ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: