IT@BANK 2014: Klient plus Smartfon to przepis na sukces

BANK 2014/11

Planując sposoby przyciągnięcia klientów do oferty bankowej, większość marketerów analizuje pomysły gratyfikowania nowych klientów atrakcyjnymi nagrodami. Smartfony znajdują się w czołówce rankingu najbardziej pożądanych nagród. Mają one jednak przewagę nad innymi gadżetami - stają się dodatkowo skutecznymi narzędziami komunikacji i budowania relacji z klientami.

Planując sposoby przyciągnięcia klientów do oferty bankowej, większość marketerów analizuje pomysły gratyfikowania nowych klientów atrakcyjnymi nagrodami. Smartfony znajdują się w czołówce rankingu najbardziej pożądanych nagród. Mają one jednak przewagę nad innymi gadżetami - stają się dodatkowo skutecznymi narzędziami komunikacji i budowania relacji z klientami.

Łukasz Kosuniak
Enterprise Marketing Manager Samsung Electronics Polska

Od kilku lat najnowsze smartfony niezmiennie są obiektem pożądania nie tylko męskiej, jak się na początku wydawało, części klientów, dlatego marketerzy chętnie po nie sięgają. Większość nagród w programach lojalnościowych i akwizycyjnych ma dość proste i krótkotrwałe zadanie – przyciągnąć uwagę klienta i skłonić go do działania. Smartfon, spełniając doskonale to zadanie, daje o wiele więcej możliwości utrzymania kontaktu z bankiem – może stać się doskonałym narzędziem komunikacji czy edukacji klienta

Smartfon może być doskonałym medium komunikacji z bankiem – co ważne, komunikacji dwukierunkowej. Taką rolę może spełniać odpowiednio przygotowana aplikacja mobilna. Urządzenia mobilne wyposażone są w różnorodne technologie komunikacji – określenie „zmysły” dobrze oddaje ich naturę i pozwala odkryć potencjał, jaki się w nich kryje

Zmysły urządzenia mobilnego

Wiemy, że telefon nie tylko widzi i słyszy, smartfony reagują doskonale na dotyk, wiele z nich dzięki czujnikom wykrywa temperaturę, a nawet ciśnienie powietrza czy promieniowanie UV. Smartfon dzięki GPS i innym czujnikom zna swoje położenie, prędkość czy przyspieszenie.

...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: