IT@BANK 2014: Ponieważ klienci nigdy nie czekają

BANK 2014/11

Czy w świecie, który pędzi bez wytchnienia, możemy sobie pozwolić na niedostępność usług? Nie, jeśli nasi klienci chcą prowadzić interesy. Ciągła dostępność jest konieczna, ponieważ... oni nigdy nie czekają

Piotr Zacharek
Mission Critical Systems Category Manager HP Enterprise Group

Proszę wyobrazić sobie taką sytuację: w pewnej instytucji bankowej następuje awaria głównego systemu. Po 12 sekundach pojawia się pierwszy tweet z informacją o tym, że jego autor nie ma dostępu do swoich środków finansowych. Po 3 minutach jest to informacja dnia we wszystkich portalach w kraju. Po upłynięciu 19 minut prezes pechowej instytucji jest proszony o komentarz przez redaktora naczelnego największego krajowego dziennika. Ponieważ jest to instytucja operująca nie tylko na rynku lokalnym, fala finansowego tsunami rozszerza się poza granice kraju, zagrażając stabilności całego systemu finansowego. Ten krótki scenariusz, oparty na faktach, doskonale pokazuje, w jakich warunkach musi obecnie funkcjonować biznes i instytucje publiczne

W cią...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: