IT@BANK 2014: Światowa kariera multiscreeningu

BANK 2014/11

Telewizor nie jest już najczęściej oglądanym urządzeniem wyposażonym w ekran - wynika z badania AdReaction 2014, zrealizowanego przez Millward Brown. Zdetronizował go smartfon.

Andrzej Ostrowski

To było do przewidzenia.

Już wiele lat temu pojawiły opracowania, które zakładały, że to właśnie telefony komórkowe nowej generacji staną się numerem jeden – jeśli chodzi o przekazywanie informacji. Jednak niewielu ekspertów spodziewało się, że do góry nogami przewróci to zachowania widzów i użytkowników, stwarzając zupełnie nowe możliwości publikowania treści reklamowych.

Z analizy Millward Brown wynika, że na równoczesne korzystanie z więcej niż jednego urządzenia przypada 35 proc. czasu spędzanego przed jakimkolwiek ekranem. Do meshingu, korzystania w jednym czasie z telewizora i drugiego ekranu przy odbieraniu powiązanych ze sobą treści, przyznaje się 14 proc. badanych, do ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: