IT@Bank 2015: Banking Anywhere. Moda? Bezpieczeństwo? Optymalizacja biznesu? Wszystko.

BANK 2015/11

Pojęcie Green Bankingu, jeszcze do niedawna widziane jako idealistyczna wizja, zaczyna być ostatnio namacalną rzeczywistością w sektorze bankowym.

Dzianis Kashko,
Sale & Marketing Director,
Comtegra

Ostra konkurencja na rynku w postaci walki o każdego klienta skłania zarządzających do myślenia, że dobry produkt bankowy oparty na słynnej koncepcji 5P to dziś o wiele za mało dla współczesnego i świadomego odbiorcy. Jak zatem nie spocząć na laurach i nadążyć za sposobem widzenia świata przez młodego konsumenta, dla którego oprócz ceny produktu ważne są też inne wartości, które podziela w innych dziedzinach swojego życia? Dla klienta, który korzysta z technologii w każdym aspekcie i momencie swojego codziennego życia, człowieka mobilnego, zorientowanego również na ekologię wobec otoczenia, w którym żyje?

Rozwiązaniem jest wychodzenie poza schematyczne myś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: