IT@Bank 2015: Bez wydajności nie ma bankowości…Jak zwiększyć wydajność IT i satysfakcję klientów w nowoczesnym banku.

BANK 2015/11

Klienci coraz częściej sięgają po nowe rozwiązania technologiczne, które upraszczają kontakt z bankiem, ułatwiają zarządzanie środkami i pozwalają na szybkie przeprowadzanie transakcji finansowych. Zapewnienie jednak w pełni wydajnych, dostępnych i bezpiecznych usług bankowości elektronicznej to duże wyzwanie, któremu nie wszystkie banki potrafią sprostać.

W kilku najbliższych latach obsługa klienta banku przeniesie się prawie całkowicie do mobilnych aplikacji, bankowości elektronicznej i wirtualnych oddziałów. Potwierdzają to badania przeprowadzone wśród specjalistów rynku IT i finansowego. Banki, chcąc zwiększyć dostęp do rynku i klientów, zawiązują alianse strategiczne m.in. z organizacjami, które posiadają rozbudowane sieci sprzedaży (poczta, operatorzy telekomunikacyjni, hipermarkety). Preferencje klientów, którzy dążą do kontaktu z bankiem przez kanały elektroniczne i mobilne, stanowią istotną siłę napędową zmian w bankowości. Dlatego banki czeka w najbliższym czasie ewolucja w kierunku obsługi klienta w tzw. modelu omnichannel. Zakłada on integrację wszystkich dostępnych kanałów i platform w taki sposób, aby klient mógł w każdym z nich dokonywać tych samych operacji, przenosząc się między kanałami na ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: