IT@Bank 2015: Dość bujania w chmurach, czas na zyski

BANK 2015/11

Colin Shaw, guru customer experience i założyciel Beyond Philosophy powtarza szefom firm: "macie takich klientów, na jakich zasłużyliście". W czasach internetu rzeczy, big data i analizy wielkich zbiorów danych to zdanie nabiera zupełnie nowego znaczenia.

Anna Wiśniewska

Zarządy firm, które weszły w internet rzeczy i wdrożyły big data do analizowania zachowań klienta, stają się chodzącymi reklamami tych rozwiązań. Przejść obojętnie wobec deklaracji, że sprzedaż wzrosła im o 30-50 proc. po prostu się nie da. A jeśli ktoś nie wierzy, że to prawda, nie zna możliwości, jakie stwarzają połączone siły internetu rzeczy (ang. Internet of Things) i big data oraz costumer experience (CX). Oczywiście wdrażając ten pakiet, nie każdy osiągnie tak oszałamiający efekt, ale i tak potencjał, jaki dają nowe technologie, za każdym razem robi wrażenie na tych, którzy się zdecydują z niego korzystać.

Zarządzanie doświadczeniami ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: