IT@Bank 2015: Nieustanne doskonalenie się

BANK 2015/11

Banki na całym świecie starają się żywo reagować na potrzeby swoich klientów. W rocznych raportach finansowych podkreślają inwestycje poczynione w kulturę organizacji, procesy jak również w nowe technologie.

Ed Sheehy
Konsultant strategiczny w firmie Ab Initio posiadający ponad 30 lat doświadczenia w sektorze finansowym

Z czego to wynika? Banki wciąż ulepszają swoje usługi. Czynią tak, bo zadowolenie klienta prowadzi do wzrostu dochodów. Wiadomo przy tym, że przyrost dochodów wśród dotychczasowych klientów jest efektywniejszy kosztowo niż pozyskiwanie nowych. Banki w większości zdają sobie z tego sprawę i konkurują między sobą głównie na tej płaszczyźnie.

Sektor Technologii Finansowych (FinTech) jest obecnie najprawdopodobniej największym wyzwaniem dla tradycyjnych banków. Ta nowa kategoria pozabankowej konkurencji jest tworzona na bazie technologii, danych i szybkiej reakcji na działania klienta. Podejście do bankowości ze strony sektora Fin- Tech jest zjawiskiem światowym, które moż...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: