IT@Bank 2015: Nowa rzeczywistość nowe możliwości

BANK 2015/11

Kto pierwszy zdecyduje się na wdrożenie nowych usług trzeciej generacji, może stworzyć nowe biznesowe imperium. Liderom, którzy prześpią swoją szansę, będzie bardzo trudno wrócić na szczyt - takie radykalne zmiany dokonują się właśnie na naszych oczach.

Justyna Patynowska

Dwie trzecie z 900 menedżerów i specjalistów IT z największych polskich firm i instytucji publicznych ankietowanych przez Cisco jest zdania, że w ciągu najbliższych trzech lat internet będą musiały uwzględnić w swej strategii biznesowej wszystkie polskie przedsiębiorstwa.

Pozytywny wpływ na biznes internetu rzeczy (Internet of Things, IoT) oraz będący połączeniem przedmiotów, ludzi, danych i procesów internetu wszechrzeczy (Internet of Everything, IoE) już teraz jest odczuwalny globalnie w takich branżach, jak produkcja przemysłowa, energetyka, transport, logistyka i handel detaliczny.

Cisco szacuje, że potencjał światowego rynku wynikający z zastosowania IoE w samym tylko sektorze produkcji przemysłowej (zaawansowana analityka i automatyzacja) w ciągu ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: