IT@BANK: Jak technologie budują relacje z klientem

BANK 2014/12

Drugim zagranicznym gościem konferencji IT@BANK 2014, była Aleksandra Lubavs, wiceprezydent odpowiedzialny za marketing i innowacje firmy Diebold EMEA.

Stanisław Brzeg-Wieluński

Jej zdaniem zmiany regulacyjne, technologiczne i generacyjne wpływają na rozwój cyfrowych kanałów dostępu. Dlatego pojawia się pytanie, co robić i jak działać, aby dotychczasowy klient chciał pozostać z macierzystym bankiem. Dziś banki dysponują wieloma kanałami dostępu. Ale od ilości ważniejsze jest to, jak nimi zarządzają, zwłaszcza że wciąż jeszcze wielu klientów korzysta z tradycyjnych oddziałów. Z badań firmy Diebold EMEA wynika, że kontakt z nimi daje im więcej satysfakcji niż inne kanały dostępu. Dlatego obawy o masowe zamykanie oddziałów są bezpodstawne. Nawet nowe pokolenia: X i Y korzystają z nich – choćby podczas zaciągania kredytów hipotecznych. Chcą mieć kontakt z konkretnym żywym człowiekiem. Wciąż zatem oddział i pracownik wpływają na odbiór banku przez klienta i ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: