IT@ BANK: Wirtualny Oddział – nadążyć za klientem

BANK 2012/11

Życie nabiera tempa. Załatwiamy coraz więcej spraw w krótszym czasie. Korzystamy z coraz bogatszej oferty usług. Wyszukujemy coraz więcej informacji.

Tomasz Król,
Business Development Manager, Software Mind

Gdy pod koniec lat dziewięćdziesiątych pierwsze banki w Polsce udostępniły 24-godzinną obsługę klientów przez call center wydawało się, że wszystkie bolączki związane z dostępem do banku zostały rozwiązane. Nie trzeba było tracić czasu na spacer do oddziału, ani stać w kolejce do okienka. Wreszcie przestało istnieć ograniczenie w postaci „godzin otwarcia placówki”. A jednak kilka lat później banki zaproponowały nam kolejną rewolucję – udostępniając obsługę przez Internet. Właściwie: SAMOOBSŁUGĘ. Zyskaliśmy szerokie możliwości dostępu do swoich rachunków, do samodzielnego składania dyspozycji, do zakupu produktów oraz do zmiany parametrów np. kart płatniczych. W tym samym jednak czasie, aby uzyskać bardziej szczegółowe ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: