IT@BANK: Zatrzymać klienta na dłużej

BANK 2014/12

Czwarta sesja konferencji IT@BANK 2014 dotyczyła budowania lojalności klientów. Jej tytuł, brzmiał Customer loyalty - budowanie lojalności drogą do zwiększenia przychodów instytucji finansowych? Czy jesteśmy na to gotowi i jak to zrobić?

Wpierwszym wystąpieniu Jarosław Pyszkowski, dyrektor Biura Zarządzania Cyklem Życia Klienta PKO Banku Polskiego, przekonywał, że budowanie lojalności najbardziej widoczne staje się w sytuacjach trudnych dla klienta, który jednak zostaje z bankiem nawet wtedy, gdy ten popełnia błąd. Tym bardziej że na polskim rynku współczynnik niezadowolenia wśród klientów jest najwyższy w naszej części Europy. Według prelegenta budowanie lojalności jest obecnie modne, to temat niezwykle popularny w bankach.

– Jednakże także dość trudny, bo warto zastanowić się, czym jest lojalność i gdzie ona się kończy. Przykładowo – czy klient, który sześć lat temu zakupił kredyt hipoteczny we frankach szwajcarskich jest wobec nas lojalny, czy raczej jest klientem „uwiązanym”. Czy klient, który ma od 50 lat ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: