IT – Consulting: Adaptacja od zaraz

BANK 2011/03

Funkcjonalności takie jak dostęp do rachunku bankowego za pomocą strony WWW, IVR, call center, obsługa w oddziale oraz dostęp do sieci bankomatów i płatności kartami kredytowymi to dzisiaj już standard. Banki muszą intensywniej zabiegać o klienta.

Bartosz Mańka,
Managing consultant odpowiedzialny za doradztwo biznesowe i IT w obszarze Bankowości i Ubezpieczeń
Bartosz Hoński,
dyrektor w grupie Management Consulting and Education, Infovide-Matrix S.A.

Rosnąca ilość klientów korzystających z internetowych kanałów samoobsługowych oraz sprzedażowych przyczyniła się do przebudowy systemów opłat. Ograniczenia opłat za np. wydruki historii rachunku, przelewy itp. nie pozostały bez wpływu na przepływy pieniężne, budujące zyski. Postępujące upowszechnienie usług bankowych, zrównoważona oferta rynkowa i prostota produktów spowodowała spadek zysków pochodzących ze sprzedaży statystycznej usługi bankowej.

Dla uzyskania tego samego poziomu zysków nie wystarczyło zwiększenie zasięgu usł...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: