IT@BANK 2012: Forteca sprzedaży produktów bankowych

BANK 2012/11

Camelot obsługuje proces sprzedaży produktów bankowych od przeprowadzania kampanii marketingowych przez rozmowę sprzedażową po proces weryfikacji, akceptacji i finalizacji wniosku. Jest przy tym wysoce konfigurowalny i łatwy w dostosowaniu przez pracowników banku bez udziału SMT Software.

Silne narzędzia obsługi sprzedaży produktów finansowych to takie, które można efektywnie dostosowywać do wciąż ewoluujących działań marketingowych. Tworząc je, należy pogodzić kilka zgoła sprzecznych celów – elastyczność procesu oraz ścisłość przestrzegania procedur, minimalizację wymaganej interakcji z klientem banku przy wysokiej jakości zebranych informacji, ba, zapewnienie jednoznaczności kryteriów akceptacji wniosków przy ciągle postępującym ich uaktualnianiu.

Tomasz Perlak
...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: