IT@BANK 2018: Bank 3.0. Szybko, wygodnie i bezpiecznie

BANK 2018/11

Czy banki mogą połączyć inwestycje w bezpieczeństwo oraz w szybką i komfortową obsługę? Coraz częściej przekonujemy się, że jest to możliwe. Ba, przynosi bardzo dobre rezultaty.

Igor Lagenda

90%Polaków spodziewa się, że rychło własnoręczny podpis zostanie zastąpiony elektronicznym, obsługa w oddziałach zostanie zautomatyzowana, a prawie wszystkie sprawy będzie można załatwić za pomocą wirtualnej rzeczywistości (VR) – wynika z raportu #finanseprzyszłości zrealizowanego dla Banku Millennium.

Ale banki muszą inwestować w nowe technologie nie tylko po to, by sprostać oczekiwaniom klientów, ale też dostosować się do coraz ostrzejszych regulacji, presji rynkowej ze strony prężnie rozwijających się fintechów oraz aby w odpowiedni sposób zadbać o cyberbezpieczeństwo.

Ostatnio głośno zrobił...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: