IT@BANK 2018: Dane w branży usług finansowych

BANK 2018/11

Rozmowa z Emilio Valdésem, wiceprezesem zarządu EMEA/LATAM Informatica.

W branży usług finansowych panuje bardzo silna konkurencja. W jaki sposób dane pomagają organizacjom stawiać czoła temu wyzwaniu?

– Na rynku, na którym jedyną stałą jest zmiana, wiele instytucji finansowych albo inicjuje przeobrażenia, albo im podlega. Niezależnie od tego, czy są to instytucje o ugruntowanej pozycji, oferujące szeroką gamę produktów lub usług, czy też firmy rozpoczynające działalność z wąską ofertą, dane są uznawane za główny atut pomagający organizacjom w zdobyciu raczej pozycji partnera niż usługodawcy. Istota tej zmiany polega na zrozumieniu, jakiej wartości poszukują klienci, a następnie ustaleniu optymalnego sposobu jej dostarczenia. Instytucje od dłuższego już czasu funkcjonujące na rynku często dysponują obszerną bazą danych o swoich klientach i ich potrzebach, ale zarazem z trudem nadążają za obecnym ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: