IT@BANK 2018: RODO: krajobraz po rewolucji

BANK 2018/11

Pół roku temu kraje Wspólnoty Europejskiej doświadczyły prawdziwej rewolucji w obszarze ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych. Ta bezprecedensowa transformacja odcisnęła piętno również na funkcjonowaniu sektora finansowego, który przecież posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu, przetwarzaniu i udostępnianiu olbrzymich zasobów informacji na masową skalę.

Karol Jerzy Mórawski

Jak wyglądał proces wdrażania RODO w poszczególnych bankach, co okazało się największym wyzwaniem? Czy pierwsze miesiące stosowania rozporządzenia ukazały istotne niespójności obowiązujących przepisów? Co w największym stopniu utrudnia bankom prowadzenie biznesu w zgodzie z RODO? Który z obszarów funkcjonowania instytucji najbardziej się zmienił wskutek zmian w ochronie danych osobowych? Odpowiedzi na te pytania udzielili nam przedstawiciele polskich instytucji finansowych.

Lilianna Rother-Obrączka
Data Protection Officer w ING Banku Śląskim

...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: