IT@BANK 2018: „Żywe” reklamy

BANK 2018/11

Czasy tradycyjnych ulotek i plakatów reklamowych powoli się kończą. Alternatywą jest wielkoformatowy ekran instalacji digital signage.

Kazimierz Bukowski

Digital signage (DS) to obszar rynku, który powstał jako połączenie znanych od dziesięcioleci metod komunikacji outdoorowej i wewnętrznej (plakaty, wystawy etc.) z dostępnymi od niedawna technologiami wyświetlania obrazu. W Polsce jego wartość sukcesywnie rośnie ok. 7–8% w skali roku. Globalny rynek wzrasta w podobnym tempie i w roku 2023 ma osiągnąć wartość 32,8 mld dolarów.

– Rynek DS w Polsce wyceniany jest na ok 300 mln zł. Rok do roku rośnie o ok. 7–8% i w najbliższych latach będzie wykazywał dalszą tendencję rozwojową. Dziś rozwiązania DS stają się powoli standardem nie tylko w dużych sieciach handlowych czy zamożnych korporacjach. Również mały i średni rynek chłonie i implementuje jego rozwiązania ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: