Jak korzystać z Google Ads?

Firma

O tym, jak reklamować swoją firmę i jej produkty z wykorzystaniem Google Ads, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.

napis -neon Google
Fot. stock.adobe.com /JHVEPhoto

O tym, jak reklamować swoją firmę i jej produkty z wykorzystaniem Google Ads, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.

Jak zapewniają eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa system reklamowy firmy Google, czyli tzw. Google Ads pozwala na pokazanie usług lub produktów danej firmy nie tylko w tej najpopularniejszej przeglądarce, ale także w różnych innych aplikacjach i witrynach.

Doradzają, co należy zrobić, aby reklamy firmy pokazywały się na portalach internetowych, a strony firmy żeby wyświetlały się internautom jako jedne z pierwszych w czasie poszukiwania przez nich danych usług czy produktów.

Cel kampanii

Eksperci w Akademii Przedsiębiorcy wyjaśniają w jaki sposób można stworzyć konto Google Ads oraz jak stworzyć dobrą kampanię reklamową.

Zwracają uwagę na konieczność określenia celu kampanii, a także na uwzględnienie w swoich działaniach szeregu innych czynników.

Reklama w Google, ile to kosztuje?

Taka kampania ma jednak swoją cenę. W artykule „Ustaw swoją pierwszą reklamę Google Ads – instrukcja” opisano jak można wyznaczyć dzienny limit kosztów reklamy.

Z tego tekstu można się też dowiedzieć co to jest model CPC (cost per click), i dlaczego na początku swojej przygody z Google Ads warto z niego korzystać.

Udostępnij artykuł: