Józef Wancer: Nowa marka BGŻ BNP Paribas

Tylko u nas

Wypowiedź dla alebank.pl: Józef Wancer  - Prezes Zarządu BGŻ BNP Paribas

Józef Wancer: Chcemy być odbierani przez klientów jako bardzo dobry, efektywny, nowy bank. Chcemy również wzbogacić naszą skalę produktów aby dość do pozycji nr 5 w sektorze bankowym za kilka lat. Jednak nie to jest najważnejsze aby być nr 5, ale aby być bankiem takim, o który zabiega przede wszystkim klient, który dla nas jest bardzo ważny ze względu na naszą strategię.

Tam, gdzie mamy niszową pozycję – np. w agro – chcemy utrzymać naszą pozycję, ale także wzbogacić naszą działalność żeby mieć jeszcze większy udział w rynku w tej dziedzinie. Drugi segment to obszar korporacyjny – nie tylko firmy międzynarodowe – ten segment jest bardzo dobrze reprezentowany przez nasz bank, ale także finansowanie polskich firm jest nadzwyczaj ważne. To byłyby dwa główne kierunki oraz consumer finance jako trzeci. W tym aspekcie mamy wiodącą pozycję, ale w przyszłości, gdy będziemy mieli bank, który do nas dołączy – Bank Sygma  – chcemy zaistnieć na radarze w sektorze bankowym jako bardzo istotny bank.

Sygma dziś w Polsce to ponad milion klientów więc jest to bardzo ważna część bankowowści. Bardzo się z tego cieszymy bo wzbogaca to nasze możliwości, daje mocny potencjał aby zaistnieć w tym sektorze.

Właściwie został jescze jeden ostateczny etap, który będzie zakończony w przyszłym roku. Chodzi o to, aby połączyć wszystkie nasze syetemy: operacyjny, IT. Chcemy stworzyć jeden system wspólny dla naszych klientów. 

Małgorzata Nycz – Dyrektor Departamentu  Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki BGŻ BNP Paribas
Myślimy o naszym banku jak o banku zmieniającego się świata. Łączymy poprzez kompetencje banku BGŻ ugruntowaną znajomość polskiego rynku i umiejętność budowania długotrwałych relacji. Bank BNP Paribas wnosi międzynarodowe doświadczenie i ugruntowaną pozycję w Europie – jest to jeden z większych banków na starym kontynencie. Zdecydowaliśmy się pójść w unikalny na polskim rynku format trailera filmowego. Podobnie jak zapowiedzi wielkich premier filmowych – postanowiliśmy zapowiedzieć nową markę formą trailera filmowego. To jest bardzo unikalny format, do tej pory nie wykorzystywany jeszcze w reklamie.

Głównym medium, które chcemy wykorzytsać jest telewizja jako największy nośnik informacji w Polsce. Zdecydowaliśmy się wykorzystać model komunikacji oparty na super duecie Michała i Michelle – tak ich nazwaliśmy roboczo. Michał reprezentuje ex bank BGŻ a Michelle ex BNP Paribas Polska. Razem tworzą nowym bank, który będzie mógł dać klientom jeszcze więcej, aby klienci mogli powiedzieć, że są z nami do przodu.

Jesteśmy obeci w telewizji, we wszystkich mediach ogólnopolskich: prasa, radio, internet, outdoor, kina. Po kampani wprowadzającej będzie kampania nowego produktu – aktywna pensja.

Zobacz rozmowę w wersji wideo: https://www.youtube.com/watch?v=67aZkXSJpnA

aleBank.pl

Udostępnij artykuł: