Już 200 tysięcy Kont 360°w Banku Millennium

Bankowość

W niespełna rok od wprowadzenia na rynek Konta 360°, Bank Millennium otworzył ponad 200 tys. rachunków tego typu.

Konto 360° tworzyliśmy z myślą o codziennych potrzebach klientów. Wyniki potwierdzają, że produkt trafił w oczekiwania rynku i jest najlepiej sprzedającym się kontem banku. 200 tys. rachunków otwartych w ciągu niespełna roku to wynik zgodny z założeniami. – mówi Przemysław Dukiel, Kierujący Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium – Konto jest chętnie wybierane przez klientów ze wszystkich grup wiekowych, w równym stopniu przez kobiety i mężczyzn. Ponad 20% rachunków otwierają ludzie młodzi, do 26 roku życia. Osoby posiadające konto chętnie korzystają z oferowanych przez bank możliwości – zdecydowana większość (94%) posiada kartę do konta i aktywnie z niej korzysta.

Konto 360º, wprowadzone w maju 2014 roku, to propozycja dla całej rodziny. Oprócz konta standardowego istnieją również specjalne wersje dostosowane do potrzeb młodych ludzi – Konto 360º Junior dla dzieci w wieku 13-18 lat i Konto 360º Student dla osób w wieku 18-26 lat. Konto 360º pozwala zarządzać pieniędzmi w dowolnym miejscu i czasie bez zbędnych opłat, gdyż zostały one ograniczone do zera:

  • 0 zł za prowadzenie konta,
  • 0 zł za kartę do konta,
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce,
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów za granicą.

Powyższe korzyści są gwarantowane po łącznym spełnieniu dwóch warunków: w każdym miesiącu suma wpływów zewnętrznych na rachunek wynosi min. 1000 zł oraz dokonana została min. 1 płatność kartą do konta. W przypadku Konta 360º Junior i Student wystarczy dokonanie min. 1 płatności kartą do konta w miesiącu. Dodatkowo, niezależnie od spełnienia tych warunków klienci płacą 0 zł za zlecenia stałe, 0 zł za krajowe przelewy w złotych przez internet i mobilnie oraz 0 zł za przelewy na e-mail lub telefon.

Ponadto Konto 360º oferuje bezpłatne,  nawet do 12 miesięcy, ubezpieczenie Pakiet Bardzo Pomocny czyli pomoc medyczną w razie nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku w domu, pomoc techniczną w razie zdarzenia losowego m.in. interwencja hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza oraz naprawa sprzętu AGD/RTV/PC, a także pomoc IT – m.in. w zakresie naprawy smartfona, telefonu, tabletu czy zakupu urządzenia w razie kradzieży. Możliwe jest skorzystanie aż z siedmiu interwencji w roku.

Źródło: Bank Millennium

Udostępnij artykuł: