Już ponad milion odsłon reklamy Link4

Finanse i gospodarka

Reklama Link4 promująca ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne ma już ponad milion odsłon na YouTube i jest to najlepszy wynik w historii firmy.

W kampanii Link4 wystąpili artyści znani z takich programów, jak X-Factor, Must Be The Music czy Voice of Poland. Kampania jest silnie obecna w mediach społecznościowych, w tym na kanale Link4 na YouTube, gdzie zebrała bardzo dużo pozytywnych opinii. Była też dodatkowo promowana. Informacje oraz specjalne działania były prowadzone także na Facebooku i Instagramie.

“To najlepszy wynik, jaki osiągnęliśmy w historii naszego kanału na YouTube. Popularność młodych artystów, muzyczna forma wykorzystująca znany przebój oraz pozytywny charakter na pewno wpłynęły na oglądalność reklamy. Szczególnie spodobała się młodym osobom” – zauważa Marek Baran, rzecznik Link4.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: