Kampania 360 dla Alior Sync, podwójnie nominowana do Mixx Awards 2012

Finanse i gospodarka

Za kampanię dla Alior Sync, lidera bankowości 3.0, agencja interaktywna Artegence otrzymała nominację w konkursie Mixx Awards w dwóch kategoriach "Najlepsze zastosowanie nowych mediów" oraz "Wprowadzenie nowego produktu na rynek".

Nowe technologie w służbie komunikacji

Artegence stworzyła dla Alior Sync zintegrowaną, wielokanałową interaktywną kampanię 360 złożoną z odsłony teserowej, displayowej, konkursowej, socialmediowej, launchowej i mobilnej. W ramach strategii zdecydowano się na wykorzystanie innowacyjnych technologii dotarcia oraz nowych narzędzi komunikacji.

Wieloetapowa realizacja

Nominowana kampania rozpoczynała się od etapu teaserowego wykorzystującego displaye. Następnie agencja przygotowała pierwszą w Polsce kampanię SEO w pełni kontrolującą wszystkie 10 czołowych wyników wyświetlanych przez Google. Poprzez displaye i kampanię SEO internauci trafiali do konkursu, w którym otrzymywali „Złote za linki”, czyli 20 zł za klikanie w linki i za każdą aktywność podejmowaną w quizie opisującym rewolucyjne możliwości banku.

Strona konkursu została świetnie oceniona w badaniach wykonanych przed startem kampanii. Badani docenili płynną nawigację niewymagającą przeklikiwania się przez podstrony, a jednocześnie nie obciążającą procesorów, jak to ma miejsce w przypadku stron opartych na flashu. Linearność i lekkość serwisu to zasługa HTML 5, w którym przygotowano konkursowy site.

Quiz kończyła stworzona przez Artegence animacja filmowa, zasysająca do fabuły facebookowe dane internautów. Miało to na celu synchronizację oferty banku z indywidualnymi potrzebami widza. Facebook Conect pozwolił na zassanie zdjęć znajomych i wciągnięcie ich w fabułę, która stała się dzięki temu bardziej sugestywna.

Zaproszenie znajomych umożliwiało walkę o nagrody rzeczowe, zaś zaproszeni mogli zamieniać linki na złote trafiające na ich konta w Alior Sync.

Ninja w świecie 3.0

Z etapu prelaunchowego Artegence przeszła do komunikacji produktów banku. Bohaterem kampanii launchowej stał się ninja zachęcający do odwiedzin wirtualnego oddziału stworzonego przez agencję. Obecne w etapie launchowym bannery i reklamy xhtml prezentowały pierwsze w pełni darmowe wirtualne konto, konto z 5% cashbackiem za zakupy online oraz łatwo dostępną lokatę 6,5%.

Wirtualny oddział

Praca  Artegence dla pioniera bankowości 3.0 nie kończyła się na kampanii reklamowej. Agencja odpowiadała za szereg rozwiązań wpływających na funkcjonalność banku, takich jak pierwszy w pełni „Wirtualny oddział” umożliwiający zupełnie nową formę synchronizacji banku z Klientem – całodobowy wideo kontakt z doradcą banku.

Dokonując analizy aktywności grupy docelowej, Artegence stworzyła też nowatorską w kategorii bankowej „strefę rozrywki”, gdzie klienci bezpłatnie oglądają filmy, pobierają muzykę i otrzymują 40% rabat na zakup gier. Istotną rolę w komunikacji odegrała też aplikacja mobilna „Dobry Deal”, dostępna w Google Play i AppStore. Umożliwia ona telefoniczne zamówienie wybranych produktów w promocyjnych cenach i w limitowanej ofercie kredytowej „10 rat 0%”.

Zapraszamy na www.artegence.com oraz nasz profil na Facebooku

Izabela Wejcht
Communiation Manager Artegence

Udostępnij artykuł: