Kampania Kreatywny i Innowacyjny Przedsiębiorca: jak szybko i bezpiecznie wejść na zagraniczny rynek?

Gospodarka / Multimedia

Anna-Krakowiak LFR
Fot. aleBank.pl

Dział Projektów Międzynarodowych Lubelskiej Fundacji Rozwoju realizuje przede wszystkim projekty skierowane do przedsiębiorców, którzy chcą nawiązać współpracę międzynarodową. Jest to projekt w ramach Enterprise Europe Network East Poland. Lubelska Fundacja Rozwoju (LFR) jest partnerem w sieci od samego początku jej istnienia, czyli od roku 2008.

#AnnaKrakowiak: Przedsiębiorca otrzyma od LFR wachlarz niezbędnych informacji na temat wejścia na konkretny rynek #LFR #EnterpriseEuropeNetworkEastPoland #Wsparcie MŚP #KampaniaKreatywnyIInnowacyjnyPrzedsiębiorca

Lubelska Fundacja Rozwoju utworzona we wrześniu 1991 r. z inicjatywy instytucji zaangażowanych w rozwój gospodarczy województwa lubelskiego, jest jedną z najdłużej działających Agencji Rozwoju Regionalnego w Europie Środkowej oraz jedną z pierwszych instytucji tego typu w Polsce. Od początku, stawiając sobie za główny cel efektywne wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego Regionu Lubelskiego, pomaga przedsiębiorcom, instytucjom otoczenia biznesu i samorządom lokalnym.

− I w ramach  projektów Działu Projektów Międzynarodowych zajmujemy się przede wszystkim udzielaniem szeroko pojętego wsparcia przedsiębiorcom w wychodzeniu na rynki zagraniczne. Najpierw badamy potrzeby naszych klientów, a później oferujemy odpowiednie usługi.

Przede wszystkim pomagamy przedsiębiorcom wybrać właściwe spotkania biznesowe na targach branżowych, pomagamy jeździć na misje handlowe.

Zaopatrujemy przedsiębiorców w odpowiednią wiedzę na temat rynków zagranicznych: jak na te rynki wejść, jakie są uwarunkowania prawne, jak podpisać dobrą umowę, w jaki sposób negocjować kontrakty – wylicza Anna Krakowiak, dyrektor Działu Projektów Międzynarodowych Lubelskiej Fundacji Rozwoju.

Czytaj także: Kampania Kreatywny i Innowacyjny Przedsiębiorca. Nowe możliwości finansowania dla firm

Przedsiębiorca, który przyjdzie do LFR otrzyma pełen wachlarz niezbędnych informacji na temat wejścia na konkretny rynek, którym jest zainteresowany.

− Poza tym udzielamy także bardziej specjalistycznych usług, tzn. szeroko pojętej analizy biznesowej dla przedsiębiorców innowacyjnych, którzy również chcą nawiązać współpracę międzynarodową. I to odbywa się w ramach programu Horyzont 2020 – dodaje Anna Krakowiak.

Czytaj także: NCBR: niemal 500 milionów złotych na innowacje w mazowieckich przedsiębiorstwach

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: