Kampania promująca OC z BLS w PZU

Finanse i gospodarka

18 maja ruszyła kampania PZU promująca ubezpieczenie komunikacyjne OC z usługą bezpośredniej likwidacji szkody. Jej celem jest uświadomienie klientom, że wybierając OC z BLS w PZU, zyskają dużo więcej niż oszczędność finansową.

“Jeśli masz OC z bezpośrednią likwidacją szkody, masz spokój – bo wszystkie formalności załatwiasz z PZU, a nie z ubezpieczycielem sprawcy” – wyjaśnia Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu reklamy i mediów w PZU. “Najnowsza kampania pokazuje posiadaczom OC, że nie zawsze więcej oznacza lepiej. Wybór ubezpieczenia OC wyłącznie z uwagi na cenę przekłada się niestety bardzo często na realny wzrost problemów ubezpieczonego. Nerwy, strata czasu to wszystko co możesz otrzymać w pakiecie z OC, jeśli nie masz usługi bezpośredniej likwidacji szkód oferowanej przez PZU” – dodaje.

Kampania z udziałem Marcina Dorocińskiego obejmuje spoty telewizyjne (emitowane w głównych oraz tematycznych stacjach TV) oraz działania w internecie (w tym na stronie tylkospokoj.pl). Całość potrwa do 28 czerwca. Autorem pomysłu na kampanię jest agencja DDB. Media zakupił Starlink.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: