Kampania reklamowa na pierwsze urodziny Gothaera

Finanse i gospodarka

Po roku od zmiany marki na Gothaer ubezpieczyciel zainaugurował swoją pierwszą kampanię reklamową.

Jej celem jest przedstawienie firmy jako ubezpieczyciela oferującego proste, przejrzyste, ale zarazem kompleksowe produkty ubezpieczeniowe. Firma z dystansem podeszła do prezentacji marki, wiedząc, że klientom największą trudność sprawia prawidłowa wymowa nazwy Gothaer.

,,Nieprzypadkowo zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową niemal równo rok po przeprowadzeniu rebrandingu z PTU na Gothaer. Biznesowo jest to dla nas czas pierwszych podsumowań i uznaliśmy, że to równocześnie dobry moment na bardziej odważne wprowadzenie marki na rynek” – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaer. Trzonem kampanii są emisje spotów w TV, ale kampania video i odsłonowa będzie również prowadzona w internecie. Dodatkowo uruchomiony został profil na Facebooku oraz kanał YouTube, natomiast w punktach sprzedaży dystrybuowane są materiały BTL. W dwóch 30-sekundowych spotach pokazywani są klienci, którzy zmagają się z trudną wymową nazwy Gothaer, oraz prezentowane są zalety ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych ubezpieczyciela.

Kampania ma na celu uświadomienie odbiorcom, że choć ubezpieczenia wydają się skomplikowane, to można zaprezentować je w sposób zrozumiały dla każdego. Gothaer (d. PTU) w Polsce oferuje produkty ubezpieczeniowe zarówno dla klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych. Grupa Gothaer to jeden z największych i najstarszych ubezpieczycieli w Niemczech.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: