Kanał mobilny staje się coraz ważniejszy dla banków – co dziesiąte wejście na strony www odbywa się ze smartfona

Bankowość / Wiadomości

Przez ostatni rok ponad dwukrotnie wzrósł ruch z przeglądarek mobilnych w polskiej sieci. W grudniu 2012 r. utrzymywał się na poziomie 4 proc., podczas gdy na zakończenie 2013 r. wyniósł już 9 proc. A skoro prawie co dziesiąte wejście na strony WWW odbywa się ze smartfona, nie może dziwić, że kanał mobilny staje się coraz ważniejszy dla banków.

Przez ostatni rok ponad dwukrotnie wzrósł ruch z przeglądarek mobilnych w polskiej sieci. W grudniu 2012 r. utrzymywał się na poziomie 4 proc., podczas gdy na zakończenie 2013 r. wyniósł już 9 proc. A skoro prawie co dziesiąte wejście na strony WWW odbywa się ze smartfona, nie może dziwić, że kanał mobilny staje się coraz ważniejszy dla banków.

Cały artykuł "Horyzonty Bankowości 2014: Smart bank" znajdą Państwo w najnowszym numerze "Miesięcznika Finansowego BANK - 2014/03"

 

Udostępnij artykuł: