Kariera usług on-line

Bankowość / Finanse i gospodarka

  Polacy coraz rzadziej zaglądają do oddziałów banków. Według TNS Polska, w blisko 15,3 tys. placówek przebywa średnio mniej niż 2 klientów, na których przypada blisko 7,5 pracownika.

  Polacy coraz rzadziej zaglądają do oddziałów banków. Według TNS Polska, w blisko 15,3 tys. placówek przebywa średnio mniej niż 2 klientów, na których przypada blisko 7,5 pracownika.

O rozwijającej się karierze usług finansowych on-line mówili eksperci VII Banking Forum: Piotr Czarnecki - prezes Raiffeisen Polbank, Rafał Juszczak - prezes Getin Holding, Marcin Ledworowski - wiceprezes BIG InfoMonitor i prof. dr hab. Małgorzata Zaleska - członek zarządu Narodowego Banku Polskiego. Moderatorem panelu był Piotr Siciak, dyrektor w Management Consulting dla Sektora Bankowego, KPMG w Polsce.

Cały artykuł "Cyfrowa rewolucja w polskich bankach: Klient przyszłości" znajdą Państwo w najnowszym numerze "Nowoczesnego Banku Spółdzielczego - 2014/05"

hp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij artykuł: