Karta podarunkowa narzędziem specjalistów HR oraz B2B

Finanse i gospodarka

W okresie przedświątecznym wiele przedsiębiorstw zastanawia się w jaki sposób wynagrodzić swoich pracowników i partnerów biznesowych za ich wkład w rozwój firmy. Często zamiast kupować klasyczne prezenty, inwestują w bony okolicznościowe lub w karty podarunkowe.

W okresie przedświątecznym wiele przedsiębiorstw zastanawia się w jaki sposób wynagrodzić swoich pracowników i partnerów biznesowych za ich wkład w rozwój firmy. Często zamiast kupować klasyczne prezenty, inwestują w bony okolicznościowe lub w karty podarunkowe.

Wśród specjalistów HR oraz managerów B2B karty podarunkowe funkcjonują jako narzędzie lojalnościowe i motywacyjne. Pracodawcy i partnerzy biznesowi wykorzystują je, by nagrodzić pracowników, a także uhonorować klientów. Karty podarunkowe to ogromna oszczędność czasu spędzanego nad wyborem prezentu i dostosowaniem go do preferencji czy płci pracowników lub kontrahentów. Za pomocą karty obdarowany ma możliwość samodzielnego zakupu prezentu, według jego upodobań. Polacy doceniają tego typu rozwiązanie, co potwierdzają badania przeprowadzone przez Pracownię Badań Społecznych*. Ukazują one, że według 62% respondentów, karta podarunkowa dobrze sprawdza się jako dodatek do premii czy nagroda w pracy.

Rozwiązania firmy Zebra do druku kart plastikowych zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa oraz jakość, niższe koszty, efektywną obsługę klientów.

  • W porównaniu do tradycyjnych kart lojalnościowych, te drukowane przez urządzenia Zebry są trudniejsze do podrobienia, dzięki zastosowaniu paska magnetycznego lub kodu kreskowego. Nowoczesne oprogramowanie oferuje także możliwość zabezpieczenia transakcji kodem PIN.
  • Dodatkowo, każda z firm zarówno dużych koncernów, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw, może w dowolny sposób przygotować branding karty. Stosując urządzenia marki Zebra, firmy mogą w bardzo łatwy i szybki sposób przygotować karty podarunkowe, dodając swoje materiały promocyjne takie jak: logo, czy paletę barw firmowych. Wówczas karta staje się nie tylko praktycznym prezentem, ale również narzędziem marketingowym.
  • Dzięki zastosowaniu technologii instant issuing możliwy jest, niemal natychmiastowy wydruk spersonalizowanej karty.
    Drukarka retransferowa ZXP3 umożliwia druk jedno lub dwustronny, monochromatyczny lub w pełnym kolorze. Urządzenie umożliwia wydruk zarówno spersonalizowanych kart podarunkowych oraz członkowskich ale także, kart płatniczych, praw jazdy, kart identyfikatorów pracowniczych, czy kart wstępu, np. na wyciągi narciarskie.
* Badanie przeprowadzone przez Pracownie Badań Społecznych w 2011 roku, dotyczące polskiego konsumenta, jego preferencji i postrzegania kart podarunkowych.

Anna Laszczyk
Business Development Manager

Udostępnij artykuł: