Klienci banków z Grupy SGB mogą online aplikować o kredyt gotówkowy

Bankowość spółdzielcza

Rozwój technologiczny banków spółdzielczych, w szczególności w obszarze zdalnej obsługi klienta, jest jednym z najistotniejszych elementów realizowanej obecnie strategii „Mobilnego przyspieszenia” Spółdzielczej Grupy Bankowej.

SGB-Bank
Źródło: SGB-Bank

Rozwój technologiczny banków spółdzielczych, w szczególności w obszarze zdalnej obsługi klienta, jest jednym z najistotniejszych elementów realizowanej obecnie strategii „Mobilnego przyspieszenia” Spółdzielczej Grupy Bankowej.

W ostatnich latach banki spółdzielcze zaczęły korzystać z wielu nowoczesnych rozwiązań, takich jak płatności mobilne, aplikacja SGB Mobile, przelewy na telefon BLIK, identyfikacja elektroniczna SGB ID, konto na selfie czy wsparcie programów rządowych 500+, 300+, RKO czy PFR.

Teraz przyszedł czas na szybki, bezpieczny, automatyczny i w pełni zdalny proces udzielania kredytów gotówkowych dla klientów indywidualnych. Działa on zarówno w kanałach zdalnych (bankowość internetowa i mobilna), jak i stacjonarnie w oddziałach banków.

Czytaj także: Prezes ZBP o trzech celach bankowości spółdzielczej na kolejne lata

Kto może udzielać kredytów gotówkowych online?

Rozwiązanie jest dostępne dla banków spółdzielczych, które korzystają ze zrzeszeniowego systemu SGB, i już teraz cieszy się ich dużym zainteresowaniem.

Proces opiera się na nowym module kredytu gotówkowego w systemie Platforma SGB, który współpracuje z bankowością internetową SGB24 i aplikacją SGB Mobile.

Funkcjonalność dostępna jest omnikanałowo, co oznacza, że dokładnie ten sam proces i ten sam produkt kredytowy są dostępne dla klienta zarówno w bankowości internetowej SGB24, jak i w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Jest to ogromne ułatwienie, bardzo komfortowe dla klienta.

Czytaj także: FTBS 2022: Sytuacja banków spółdzielczych jest znakomita

Korzystna dla klienta i banku bankowość elektroniczna

Kredyt gotówkowy online posiada liczne zalety – przede wszystkim:

•                    krótki wniosek dla klienta zalogowanego, do zrealizowania w 5 krokach,

•                    obsługa omnikanałowa, jednocześnie w SGB Mobile i SGB24,

•                    proces bezpieczny zarówno dla banku, jak i dla klienta,

•                    automatyczna i szybka decyzja kredytowa – jedynie kilka minut oczekiwania,

•                    podpisanie umowy z klientem bez konieczności wizyty w banku (online),

•                    archiwizacja podpisanej treści umowy w formie trwałego nośnika (Moje Dokumenty SGB),

•                    wypłata gotówki na konto klienta w kilka minut,

•                    oferta cenowa konfigurowana indywidualnie przez każdy bank spółdzielczy,

•                    maksymalna kwota kredytu to 15 tys. PLN, z okresem spłaty do 60 miesięcy.

Wdrożenia usługi w wybranych bankach spółdzielczych SGB są już trwają, a kolejne są planowane w najbliższych miesiącach.

Czytaj także: FTBS 2022: résumé

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: