Klienci Banku Pocztowego mogą już płacić Apple Pay

Bezgotówkowo / Z rynku

Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidualni, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay. Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce Klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, gdyż Bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin.

Płatności Apple Pay w Banku Pocztowym i Envelo
Fot. Bank Pocztowy

Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidualni, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay. Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce Klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, gdyż Bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin.

Klienci @PocztowyBank i @EnveloBank – zarówno indywidualni, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi #ApplePay #BankPocztowy #EnveloBank

Teraz użytkownicy rozwiązań firmy Apple, jak  iPhone, Apple Watch czy iPad, a jednocześnie klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych.Czytaj także: Bank Pocztowy: klienci mogą już korzystać z aplikacji mobilnej EnveloBanku >>>

- W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty Banku istotne zmiany, które powinni docenić Ci spośród naszych klientów, którzy cenią sobie nowoczesną bankowość.  Nasza najnowsza propozycja to Apple Pay – usługa, która świetnie wpisuje się w nasze plany dotyczące rozwoju Banku Pocztowego w obszarze nowych technologii - mówi Sylwia Kosidło, dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Bankowości Elektronicznej Banku Pocztowego.

Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do Apple Pay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie Naklejki płatnicze dostępne w ofercie Banku.

Bank Pocztowy staje się coraz bardziej cyfrowy

Bank Pocztowy staje się coraz bardziej cyfrowy – co stanowi realizację jednego z założeń Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. W ostatnim czasie Bank wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił Klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci Banku uzyskali też możliwość korzystania z nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej.
Źródło: Bank Pocztowy SA
Udostępnij artykuł: