Klienci ING Banku Śląskiego łatwiej opłacą rachunki

Bezgotówkowo / Z rynku

Logo ING Banku Śląski
Logo ING Banku Śląski Fot. Materiały prasowe

Moje Usługi to rozwiązanie automatycznie agregujące rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie cyklicznymi opłatami przez użytkownika. Integracja z bramką płatniczą imoje pozwala klientom opłacać swoje zobowiązania kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem on-line. Moje Usługi to pierwszy taki serwis w Polsce, z którego mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce.

#MojeUsługi to rozwiązanie automatycznie agregujące rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie cyklicznymi opłatami przez użytkownika #INGBankSlaski @INGBankSlaski

Moje Usługi to nowe podejście do opłacania rachunków. Klient sam decyduje, którymi rachunkami i fakturami, od których usługodawców, chce zarządzać poprzez serwis. Mogą to być np. rachunki za prąd, gaz, telefon czy czynsz, ale także opłaty za przedszkole, szkołę, czy zajęcia dodatkowe. Terminy i kwoty do zapłaty są widoczne na jednym ekranie, system również przypomina o nadchodzących płatnościach. Dzięki temu użytkownik dokładnie wie ile i na co wydaje pieniądze, płaci w terminie, a wykonywane opłaty nie mieszają się z licznymi innymi wydatkami na rachunku bankowym.

Czytaj także: Podgląd kont i kart z różnych banków w Moim ING >>>

Z wykorzystaniem bramki płatniczej imoje można już zrobić zakupy w ponad 1000 e-sklepów. Nieustannie dążymy do tego, żeby przy pomocy imoje klienci mogli zapłacić za jak najszerszy zakres produktów i usług. Teraz dzięki serwisowi Moje Usługi wychodzimy poza obszar e-commerce. Umożliwiamy klientom opłacanie wszystkich rachunków, zebranych automatycznie w jednym miejscu, co przekłada się na oszczędność czasu i wspiera kontrolę nad wydatkami. To jest kolejna usługa stworzona dla klientów, z udziałem klientów, w ramach akceleratora ING – powiedział Bartosz Traczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu S.A.

Czytaj także: Płatności Garmin Pay już dostępne w ING Banku Śląskim >>>

Automatyczny sposób pobierania danych do płatności

Zaletą serwisu Moje Usługi jest automatyczny sposób pobierania danych do płatności. Jest to możliwe poprzez:

– połączenie z eBOKiem – klient jednorazowo podaje login i hasło, a jego opłaty za prąd, gaz czy telefon automatycznie pojawią się w aplikacji;

– przesyłanie wiadomości mailowych zawierających informacje o płatnościach za zajęcia dodatkowe, siłownię, czy też podatek od nieruchomości. Wystarczy, że w treści maila zawarte są takie dane jak numer konta, kwota oraz termin płatności;

– bezpieczne połączenie ze skrzynką mailową, które pozwala systemowi Moje Usługi na wyszukanie maila z płatnością bezpośrednio w skrzynce;

– dodanie płatności cyklicznej do dowolnego odbiorcy, np. właściciela wynajmowanego przez siebie mieszkania czy gminy za podatek od nieruchomości.

Źródło: ING Bank Śląski
Udostępnij artykuł: